asystent Zamość, asystentka Zamość, pracownik biurowy Zamość, Zamość
- obsługa bieżących spraw pracowniczych (wnioski urlopowe, zwolnienia lekarskie, komunikacja z działem kadr i pracownikami),
- organizację podróży służbowych (rezerwacje, bilety, rozliczenia),
- obsługa rejestrów czasu pracy,
- obsługa korespondencji,
- przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych,
- przygotowanie zestawień wewnętrznych i na potrzeby klientów,
- przygotowywanie i edycję dokumentów,
- inne bieżące sprawy administracyjne.
Wymagania
bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność nadawania zadaniom właściwych priorytetów,
umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji,
łatwość prowadzenia komunikacji telefonicznej i elektronicznej,
znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowej komunikacji w sprawach administracyjnych, dobra znajomość tego języka będzie atutem,
umiejętność efektywnej obsługi programów biurowych (Word, Excel),
umiejętność zarządzania przepływem informacji w zespole,
aktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa.
Oferujemy
Umowę o pracę na czas nieokreślony;
Wsparcie ze strony organizacji - zarówno merytoryczne jak i techniczne;
Wynagrodzenie powyżej średniej warszawskiej dla tego rodzaju stanowiska;
Wysokie premie za wyniki;
Wpływ na kierunek rozwoju firmy, możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw;
Pracę w doskonałej atmosferze, w młodym i wykwalifikowanym zespole.
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa, lekcje angielskiego w trakcie godzin pracy);
Klauzule informacyjne
Aplikuj